PRZYCIĄGNIJ RUCH NA SWOJĄ STRONĘ
P Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który prowadzi do uzyskania wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych, a szczególnie w Google, która jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie.
Strony internetowe pozycjonuje się na określone frazy kluczowe, czyli słowa, które nasi potencjalni klienci wpiszą w wyszukiwarkę, aby znaleźć interesujące ich informacje.
Wykonywanie poszczególnych, skorelowanych ze sobą działań pozwala nie tylko na dokładne poznanie kondycji strony i wdrożenie działań naprawczych, lecz również daje możliwość lepszego przeanalizowania konkurencji.
Audyt strony
Content
Linkbuilding i linkmanagment
WSTĘP DO DZIAŁAŃ
Aby zauważyć wszystkie niedociągnięcia i błędy na stronie, wykonujemy audyt. Dzięki temu już na starcie współpracy otrzymasz od nas kompletny dokument ze wskazówkami i analizą serwisu.
- Dobre praktyki
- Pełen profesjonalizm
- Przejrzystość komunikacji
CZY POZYCJONOWANIE STRON MA SENS?
Wyszukiwarkę Google zna każdy użytkownik internetu w Polsce i na świecie. Wykorzystujemy tę wyszukiwarkę do poszukiwania wszelkich informacji, ale to co nas przede wszystkim interesuje, to to że każdy stojąc pierwszy raz przed zakupem produktu, lub usługi szukamy informacji w Google na ich temat. To na której stronie je znajdziemy zależy od pozycjonowania strony!
Strona bez pozycjonowania, to jak rower bez łańcucha. Dojedziesz nim, jeśli masz z górki, ale jak tylko pojawi się konkurencja i będziesz się musiał pod nią podjechać, przegrasz.
Pozycjonowanie stron ma sens i to duży. Im wyższe pozycje zajmie Twoja strona i im więcej słów kluczowych ją pokaże w wynikach wyszukiwania, tym więcej klientów zapozna się z Twoją ofertą i tym większa będzie sprzedaż.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile czasu zajmie, zanim zobaczysz efekty pozycjonowania Twojej strony.
Pierwsze efekty można już zobaczyć po 1-3 miesiącach, są to efekty w wyniku wzrostu widoczności strony i wyświetleń, co po 3-4 miesiącach daje nam wzrost ruchu organicznego.
Co prawda są metody, które mogą przyśpieszyć cały proces, jednak w praktyce polegają one głównie na tak zwanych metodach black hat SEO, które są ryzykowne i niezgodne z zaleceniami wyszukiwarki Google.
Oczekiwanie na efekty dobrego i skutecznego pozycjonowania trwa dłużej, ale zapewnia trwalsze i bezpieczniejsze rezultaty.
Trzeba również wziąć pod uwagę, że żadne dwie strony nie zaczynają w tym samym miejscu, nawet jeśli są w tej samej branży i konkurują o tych samych klientów, dlatego nie należy ich ze sobą porównywać.
Pozycjonowanie stron wymaga czasu oraz odpowiedniego przygotowania. Cały proces to wiele trudu oraz pracy, by stać się liderem w swojej branży.
Można mniej więcej przewidzieć, które miejsce osiągnie dana witryna, jednak zależy to od wielu czynników. W internecie istnieje cała masa zmiennych takich jak środowisko, nowi konkurenci, zmieniające się prawo oraz wiele innych.
To właśnie dlatego pewna pozycja w wynikach wyszukiwania jest niemożliwa i trzeba ją utrzymywać działaniami SEO przez cały czas.
Potrzebne są nam:
- dane lub uprawnienia (jeśli już istnieją profile) Google Analytics, Google Search Console itp.
- dane dostępowe do serwera strony (host, login, hasło)
- dane dostępowe do bazy danych strony (host, login, hasło)
- lub dane dostępowe do konta zarządzania serwerem
- oraz dane dostępowe do panelu administracyjnego serwisu (adres, login, hasło)